Swoboda wyboru
finansowanie w pełni online

Decyzja nawet w 15 minut

Sprawdź szczegóły

Reklamacje

Reklamacje
 
Jeżeli kupiony towar nie działa prawidłowo, można skorzystać z gwarancji producenta/importera.
Należy się skontaktować bezpośrednio z najbliższym serwisem producenta.
Informacja znajduje się w dokumencie gwarancyjnym dołączanym do sprzętu razem z dowodem zakupu.
Znaleźć ją można również na stronach internetowych producenta lub dzwoniąc na infolinie.
Warto sprawdzić, czy sprzęt jest objęty szybkim serwisem door-to-door. Informacja jest zamieszczana na stronie internetowej producenta, uzyska się ją również na infolinii.
 
Uprawnienia z tytułu gwarancji, należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym - dołączanym do towaru przy sprzedaży.
 
Można zgłosić reklamację również w naszym sklepie internetowym:
na adres mailowy : caldo@wp.pl
lub listownie na adres: CALDO s.c. Stare Żdżary 46, 26-806 Stara Błotnica.
Na każde zgłoszenie reklamacji otrzymasz odpowiedź.
W przypadku zgłoszenia reklamacji na (wadliwy)niezgodny z umową produkt, skontaktujemy się niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania.
Możesz się skontaktować telefoniczne pod numerem (48) 389 50 48 w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.
 

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl