- Sklep
- Reklamacje
Reklamacje
Reklamacje
Jeżeli kupiony towar nie działa prawidłowo, można skorzystać z gwarancji producenta/importera.
Należy się skontaktować bezpośrednio z najbliższym serwisem producenta.
Informacja znajduje się w dokumencie gwarancyjnym dołączanym do sprzętu razem z dowodem zakupu.
Znaleźć ją można również na stronach internetowych producenta lub dzwoniąc na infolinie.Warto sprawdzić, czy sprzęt jest objęty szybkim serwisem door-to-door. Informacja jest zamieszczana na stronie internetowej producenta, uzyska się ją również na infolinii.Uprawnienia z tytułu gwarancji, należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym - dołączanym do towaru przy sprzedaży.Można zgłosić reklamację również w naszym sklepie internetowym:na adres mailowy : caldo@wp.pllub listownie na adres: CALDO s.c. Stare Żdżary 46, 26-806 Stara Błotnica.Na każde zgłoszenie reklamacji otrzymasz odpowiedź.W przypadku zgłoszenia reklamacji na (wadliwy)niezgodny z umową produkt, skontaktujemy się niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania.Możesz się skontaktować telefoniczne pod numerem (48) 389 50 48 w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.
Formy płatności


Sposoby dostawy


Bezpieczne zakupy
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji na temat celu używania cookies i możliwości zmiany ustawień dotyczących cookies kliknij tutaj:
Polityka prywatności